english version
+48 (22) 725 33 82

POLITYKA JAKOŚCI

Podstawowym celem Soldream Polska Sp. z o.o. jest dostarczanie usług obróbki skrawaniem spełniających wymagania i potrzeby klientów, w tym branży lotniczej tak, aby ich zadowolenie przyczyniało się do rozwoju firmy i umacniania pozycji na rynku. Pragniemy, aby znak naszej firmy kojarzył się naszym Klientom z zaufaniem i profesjonalizmem w branży, w której działamy oraz rzetelną i fachową obsługą na każdym kroku działalności.

Cel ten realizujemy poprzez:
Ciągłe doskonalenie efektywności systemu jakości oraz jakości dostarczanych usług. Spełnianie wymagań Klienta pod kątem terminowości oraz niskiej brakowości, wymagań technicznych i prawnych przy realizacji usług. Określenie i monitorowanie celów jakości dla procesów przebiegających w firmie. Zapewnienie infrastruktury, środowiska pracy oraz unowocześnianie parku maszynowego tak, aby osiągać wyznaczone cele jakości. Podnoszenie kwalifikacji i kształtowanie świadomości pracowników w zakresie jakości. Prowadzenie kontroli wyrobów z wykorzystaniem metod i urządzeń pomiarowych zapewniających zabezpieczenie przed dostarczeniem wyrobu niezgodnego do Klienta.

Deklaracja najwyższego kierownictwa:

Najwyższe kierownictwo Soldream Polska deklaruje przestrzeganie wymagań norm ISO 9001:2008 i AS 9100 rev.C oraz stałe doskonalenie skuteczności tych systemów. Najwyższe kierownictwo Spółki zobowiązuje pracowników do wykonywania pracy zgodnie z przyjętą dokumentacją oraz do osiągania wyznaczanych, mierzalnych celów jakości.

CERTYFIKATY / ZATWIERDZENIA / WYRÓŻNIENIA
Jesteśmy dumni, że poprzez obecnie wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z normami: BS EN ISO 9001:2008, EN9100:2009 oraz AS9100 Rev.C, ciągle doskonalimy procesy zachodzące w Soldream Polska.